Home > Evenementen > Service & Faciliteiten

Service & Faciliteiten

Event Team

Ons team is expert in het organiseren en produceren van events. Al ruim 50 jaar staan wij klaar om mee te denken en ieder evenement tot in detail voor te bereiden.

Onze professionals stemmen alle wensen met jou af en wij regelen: vergunningen, transport, personeel, faciliteiten, entertainment, bloemen, catering, vertaalcabines, audiovisueel en licht- en geluidtechniek. Waardoor jij je kunt richten op de inhoud en jouw gasten.

Vanzelfsprekend werken wij, als Green Key Gold locatie, zoveel mogelijk met lokale leveranciers.

Heb je interesse om de Pieterskerk Leiden te huren voor jouw event? Neem dan contact met ons op en wij mailen of bellen je terug!

Catering

Ieder evenement valt of staat met een mooie balans van ambiance, inrichting en catering. Lekker eten en drinken is van het grootste belang, passend bij het concept en het budget.

Onze preferred cateringpartners zijn innovatief, creatief en letten op de kleinste details. Ieder evenement wordt zorgvuldig vormgegeven met oog voor decoratie en styling.

Overweeg jij toch om je eigen professionele cateraar mee te nemen? Dat kan onder specifieke voorwaarden. Neem daarvoor contact op met de professionals van ons Event Team.

Entertainment

De Pieterskerk Leiden is een verrassende locatie voor allerlei activiteiten. Diners, congressen, lezingen en beurzen worden omringd door 900 jaar historische verhalen.

Muziek en entertainment in onze monumentale setting hebben een belangrijke verbindende kracht.

Zoek je een inspirerende spreker of een bijzondere live act? Live muziek in alle vormen, van dj’s tot klassieke kwartetten en van internationale dansers tot luchtacrobatiek, wij hebben een groot en breed netwerk.

Inrichting

Sfeer en historie zijn volop aanwezig in ons monument, zelfs als het helemaal leeg is. Samen met jou bedenken wij het juiste sfeerconcept voor jouw evenement en zorgen ervoor dat de ambiance nog sterker wordt.

Met het juiste meubilair, licht en aankleding creëren wij een adembenemende omgeving, die jouw gasten meteen bij binnenkomst al verrast.

Samen met onze vaste partners voor meubilair, aankleding en bloemen, combineren wij 900 jaar historie met een stijlvolle inrichting. Dat geeft ieder evenement weer een geheel eigen uiterlijk.

Techniek

Ons 900 jaar oude monument combineert sfeer en ambiance met de meest moderne technische faciliteiten. De Pieterskerk Leiden beschikt over:

• Meyer geluidsinstallatie voor sprekers;
• Digitale lichtpendels, in alle kleuren te programmeren;
• Rigging met een hoogte tot 25 meter, over het gehele plafond;
• Krachtstroom (475 ampère), stroom is op iedere plek in het monument te leveren van 125A CEE tot 230V-16A;
• Kabelgoten tussen alle pilaren in het schip.