Home > Organisatie

Ons team

In de Pieterskerk Leiden werken vaste medewerkers, freelancers, oproepkrachten, vrijwilligers en stagiaires.

Zowel voor het onderhoud van het monument, als voor het faciliteren van de evenementen, werken wij samen met veelal vaste partners. Dit garandeert een hoge kwaliteit in de uitvoer van alle activiteiten.

Missie & visie

De Pieterskerk Leiden is een van de oudste monumenten in Nederland. Het monument vertelt het verhaal van 900 historie, zowel lokaal, nationaal en internationaal.

De Leidse Pieterskerk is naast haar museale waarde, ook een plek waar mensen elkaar ontmoeten.

Vacatures & Stages

Wil je werken of stagelopen in een professionele omgeving en in een uniek historisch monument? Dan is de Pieterskerk Leiden jouw werkplek.

Duurzaamheid

De Pieterskerk Leiden heeft als rijksmonument en oudste monument in Leiden een maatschappelijke functie. Duurzaamheid speelt daarbij in allerlei facetten een belangrijke rol.

Jaarverslagen

In het jaarverslag rapporteert de Stichting Pieterskerk Leiden over de werkzaamheden van een betreffend kalenderjaar. Op deze pagina staan de digitale versies van de jaarverslagen van de afgelopen drie jaar. Deze zijn in te zien en als PDF te downloaden.

Voorwaarden