Home > Organisatie > Vacatures & Stages

Vacatures & Stages

Directeur-bestuurder

11641 • Pieterskerk Leiden • Leiden • Vast (W&S)

DUX Interim & Executive Search is voor haar opdrachtgever de Pieterskerk Leiden op zoek naar een

DIRECTEUR-BESTUURDER

De Pieterskerk Leiden, een historisch monument in het hart van de stad Leiden, is een unieke omgeving waar geschiedenis en hedendaagse functionaliteit samenkomen.

Wegens vertrek van de huidige directeur-bestuurder zijn wij op zoek naar een enthousiaste en inspirerende opvolger.

Kom werken of leren

Samen met trots en plezier werken voor elkaar. Dat is wat wij in de Pieterskerk Leiden willen en doen. Met haar 900 jaar is de Leidse Pieterskerk een unieke historische locatie, voorzien van alle moderne faciliteiten. Wij bieden alle collega’s:

• Werken in een klein, professioneel en energiek team;
• Een goede vergoeding afhankelijk van leeftijd en ervaring;
• Never a dull moment.

Voor meer informatie over de onderstaande vacatures of stages kun je mailen naar onze bedrijfsleider Raymond van Ruitenburg. Als jij deel wilt uitmaken van ons team, stuur Raymond dan een CV en een motivatie. Mailen kan naar: personeel@pieterskerk.com.

Duty Manager

Parttime, 0-16 uur per maand (ook avonden en weekeinden)

Voor de eindverantwoordelijkheid bij de uitvoer van alle activiteiten, zijn wij op zoek naar jou:
• Jij hebt een relevante opleiding (bijv. Hotelschool);
• Jij bent eindverantwoordelijk voor de uitvoer van activiteiten;
• Jij bent een leidinggevende met een hands-on mentaliteit;
• Jij bent een teamspeler en oplossingsgericht;
• Jij hebt een diploma Sociale Hygiëne en BHV of bent bereid dit te halen.

Stagehand

Parttime, 0-20 uur per maand (ook avonden en weekeinden)

Voor de op- en afbouw van activiteiten, zijn wij op zoek naar jou:
• Jij bent 18 + (i.v.m. de werktijden);
• Jij bent woonachtig in Leiden of directe omgeving;
• Jij bent secuur en accuraat;
• Je bent geschikt voor fysiek zwaar werk;
• Heb je technische kennis? Dat is een pre!

Stages

De Pieterskerk Leiden is een door het SBB erkend leerbedrijf. Wij bieden derde- of vierdejaars MBO & HBO studenten stages aan. Voorwaarde is dat de stage een periode van minimaal drie maanden duurt. De volgende opleidingen zijn welkom:

• Hotelschool (middelbare en hogere);
• Marketing en Communicatie;