Home > Organisatie > Voorwaarden

Voorwaarden

Algemene voorwaarden

De Algemene voorwaarden zijn voor de verschillende activiteiten binnen de Pieterskerk Leiden aangepast. Check hier welke voorwaarden op jouw activiteit van toepassing zijn.

Evenementen & Huisregels
Villa Rameau & Huisregels
Escaperoom & Huisregels
Kaartverkoop & Huisregels
Huisregels

Klachten- en Complimentenregeling

Wij willen dat u tevreden bent over de dienstverlening van de Pieterskerk Leiden. Wij horen het graag als u tevreden bent, maar zeker ook als u minder tevreden bent. Als u tevreden bent deelt u dat vaak direct met onze collega’s op de vloer.

Als u minder te spreken bent over onze dienstverlening, gaan wij er alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid af te handelen. Eenvoudige klachten kunt u bespreken met de aanwezige leidinggevende en zullen wij zo snel mogelijk proberen ter plekke op te lossen. Is uw klacht inhoudelijk ingewikkelder van aard, dan kunt u dat schriftelijk kenbaar maken.

Download hier de Klachten- en Complimentenregeling